Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: 1) wiedza i kompetencje personelu - personel jest niemal niezauwazalny, jedna pani stoi przy kasie i nawet nie spojrzy na klienta, z kolei miedzy polkami trudno zalezc kogokolwiek, kto doradzilby klientowi pare slow w kwestii doboru dodatkow do zimowej kurtki. 2) Zachowanie i wygląd personelu - personel w wiekszosci ignoruje klientow, trzeba sie wyraznie prosic o porade, osoby sa malo przyjazne i niechetne do pomocy, nie zaangazowane. Nie lubie takiej ignorancji, nawet kiedy pytalam o dodatki, zostalam zbyt zdawkowymi odpowiedziami. 3) Oferta, cena - calkiem ciekawa oferta, choc ubrania sa raczej zachowawcze i typowe dla sieciowek. Znalazlam jednak przepiekna, ciemnoczerwona kurtke, niestety mialam spory klopot z doborem do niej dodatkow, a personel nie byl chetny do pomocy. Ceny w miare przystepne, szczegolnie jesli sie trafi na promocje czy wyprzedaze. 4) Organizacja i czas obsługi - w porzadku, nie ma kolejek i mozna placic karta, w salonie jest duzo miejsca i nie panuja tlumy, miejsce jest przestronne. 5) Wygląd miejsca obsługi - saloin jest dosc spory i uporzadkowany, jednak z uwagi na duza ilosc wolnego miejsca, mogloby sie w nim znalezc nieco wiecej towarow. Jasne wnetrze, swietlne dekoracje, ladna ekspozycja ubran oceniam in plus, jednak w salonie brakuje metek z cenami.