Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: 1) wiedza i kompetencje personelu - obsluga niby zna sie dobrze na rzeczy, przemawia jezykiem fachowym, widac ze to rasowi finansisci, a nie wzieci z ulicy doradcy finansowi, niemniej jednak ciezko im idzie przekazywanie tej wiedzy, brak umiejetnosci komunikacji jest bariera w kontakcie z klientem. 2) Zachowanie i wygląd personelu - wszyscy w eleganckich garniturach, wygladaja na prawdziwych fachowcow, bardzo dobre wrazenie,grzecznosc i pelna kultura, moze nieco sztucznosci. 3) Oferta, cena - tu niestety bank ten wypada kiepsko, szczegolnie jesli chodzi o oferte dla klienta detalicznego, ale tez z firma miala problem, kiedy bralam kredyt, ciezko bylo spelnic wysrubowane wymagania i przebrnac przez biurokracje. Duzo papierologii, za to brak oferty oszczednosciowej z prawdziwego zdarzenia. 4) Organizacja i czas obsługi - dlugo naczekalam sie w oddziale, mimo ze bylo az 3 doradcow, to dwojka juz wyraznie sie szykowala do wyjscia nie majac ocote ze mna rozmawiac. W ogonku stalam 10 minut, nie do pomyslenia w bankach. 5) Wygląd miejsca obsługi - lokal jest dosc przestronny, jasny i widny, ale troche irytuja przeszklone sciany, przez ktore kazdy klient moze byc obserwowany, przypomina to troche akwarium...