Opinia użytkownika: Jakub_542
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Postanowiłem założyć konto osobiste w Raiffeisen Banku. Wszedłem na stronę internetową i po chwili znalazłem interesujący mnie produkt. Założenie konta wymagało zgłoszenia się do oddziału lub wypełnienia ankiety i oczekiwania na kontakt telefoniczny. Wybrałem sposób drugi. Nie miałem problemu z jej wypełnieniem-ankieta była jasna i przejrzysta. Niestety bank przez tydzień się ze mną nie skontaktował, dlatego postanowiłem wypełnić ankietę ponownie. No i po trzech dniach w końcu skontaktował się ze mną konsultant. Rozmowa była rzeczowa i przebiegała zgodnie przyjętymi standardami obsługi. Po czterech dniach skontaktował się ze mną kurier z którym umówiłem się na podpisanie dokumentów w dogodnym dla mnie miejscu. Spotkanie przebiegło sprawnie w miłej atmosferze. Następnie zalogowałem się na stronę internetową i dokonałem aktywacji konta. Tutaj również wszystko było jasne i przejrzyste podobnie jak sam panel administracyjny.