Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Po otrzymaniu informacji na maila o promocjach w salonie Superpharm postanowiłem wybrać się do sklepu, aby dokonać zakupu maszynki do golenia. W sklepie było bardzo dużo towaru, w tym również maszynek z serii którą byłem zainteresowany, że pogubiłem się i postanowiłem poprosić o pomoc kogoś z personelu. Niestety nie zauważyłem na sali sprzedaży nikogo z pracowników więc poprosiłem o pomoc kasjerkę, która akurat nikogo nie obsługiwała. Kobieta nie zareagowała zbyt sympatycznie, mało tego odpowiadała niechętnie na moje pytania. Uważam, że pracownikom powinno bardziej zależeć na klientach i powinni traktować ich w zdecydowanie lepszy sposób, a kasjerka skoro nie potrafiła udzielić mi pomocy to mogła poprosić kogoś z personelu aby udzielił mi pomocy, ale tego nie zrobiła, więc zrezygnowałem z zakupu.