Opinia użytkownika: Monique_2
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W ostatnich czasach sklepy przyzwyczaiły nas do możliwości zwrotu zakupionego towaru. Okazuje się że RTV EURO AGD ma odmienną politykę. Sprzęt zakupiliśmy poprzez sklep internetowy, 2 dni później odebraliśmy go w sklepie stacjonarnym. Sprzęt zakupiony na prezent, okazał się chybionym pomysłem. Oczywiście chcieliśmy go zwrócić, okazało się że sprzęt nie przyjmuje zwrotów. Pomyślałam, że jako sprzęt zakupiony poprzez internet podlega ustawie o ochronie praw konsumenta przy zakupach na odległość....okazało się jednak, że RTV EURO AGD znalazło sposób na omijanie prawa w tym zakresie. Zakupiony towar został oznaczony jako rezerwacja towaru a nie jego zakup! Pracownika nie interesowała nasza argumentacja, ani fakt, że jesteśmy stałym klientem sklepu i na drugi zastanowimy się czy w ogóle cokolwiek u nich kupować. Z wielką łaską pan stwierdził, że może wymienić towar na inny, ale tylko z działy małego AGD i w tej samej cenie albo wyższej (oczywiście za dopłatą). Przyznam, że postawa pracownika/sklepu mocno mnie rozczarowała, zwłaszcza że towar odwieźliśmy dzień po zakupie, oryginalnie zapakowany, nie otwierany. Gdybym wiedziała o BRAKU MOŻLIWOŚCI ZWROTU pewnie bym się nad zakupem zastanowiła jeszcze ze dwa razy, cóż na przyszłość...pójdę do konkurencji!!