Opinia użytkownika: Łukasz_1520
Dotycząca firmy: Simply Market
Treść opinii: "Klient w centrum uwagi"-takie powinno być motto sieci marketów Simply. Za pierwszymi drzwiami znajduje się pomieszczenie przeznaczone wyłącznie na wózki i koszyki. Dla wygody klienta koszyki (dosyć sporych rozmiarów) można przymocować do specjalnie przystosowanych prowadnic (nie mam pojęcia jak fachowo nazywa się to urządzenie). Przechodząc przez następne drzwi znajdujemy się w strefie wejścia . W strefie wejścia jesteśmy witani przez ochronę. Każdy dział jest oznakowany. Nie ma problemu z odszukaniem konkretnego produktu. Ceny są przy każdym produkcie. Podłoga jest czysta. Obsługa zaangażowana, chętna do udzielenia pomocy klientowi. Pracownicy wykładający towar niechlujnie pozostawili kontener z towarem zagradzając przejscie pomiędzy segmentami. Ustawiłem się do kasy gdzie kolejka liczła 3 osoby. Zostałem, ku mojemu zdziwieniu zaproszony do kasy obok. Kasjerka, dobrze zbudowana, młoda kobieta w rudych włosach związanych w koka, ubrana była w firmową bluzę. Do smyczy przypięty był identyfikator. Obsługa przebiegła sprawnie. Zostałem przywitany i pożegnany zgodnie ze standardem obsługi. Do dyspozycji klienta są darmowe reklamówki. Sklep dba o środowisko, świadczy o tym naklejka i napis przyklejony do stanowiska kasowego.