Opinia użytkownika: Bartosz_330
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Zadzwoniłem na infolinię DB by dowiedzieć się jak mogę skorzystac z promocji po założeniu konta bankowego. Spotkałem się ze sporym zniecierpliwieniem konsultantki, która z góry i lekceważaco przekazywała mi zdawkowe informacje na temat tego że promocja przeszła mi koło nosa - spóźniłem się o 1 dzień z czynnościami na koncie by móc uczestniczyć w promocji. O terminie 7 dni od otrzymania przesyłki i konieczności przeprowadzenia tych czynności na koncie nie zxostałem poinfiormowany, dlatego odłożyłem termin ich wykonania (przelew an konto) na później ponieważ byłem bardzo pochłonięty sprawami na uczelni i w pracy. Pani ostro i z lekceważącym tonem wytłumaczyła mi, że to moja wina, że się spóźniłem-nie mogła tego wiedzieć wcześniej ponieważ z nią kontaktowałem się pierwszy raz. Poczułem się jakby konsultantka powiedziąła, niech Pan nie zawraca mi głowy przeż wszystko tu jest jasne. Apropos dla mnie jasne bynajmniej nie było, a konultantka miała najwidoczniej problemy ze zrozumienim tego faktu. Duży minus. Ofera DB poza tym całkiem dobra zobaczę jak to wyjdzie w praniu.