Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Złożyłam zamówienie w Orange na zwiększenie prędkości internetu stacjonarnego i miałam w ramach promocji otrzymać prezent - dodatkowe 20zł na rozmowy z numerami Orange co miesiąc. Zorientowałam się, że już w tym miesiącu powinnam otrzymać ten bonus, a nie mam nic takiego na swoim koncie. Napisałam więc maila z prośba o wyjaśnienie tej sytuacji do Biura Obsługi Klienta Orange korzystając z mojego konta na stronie orange.pl. Już następnego dnia otrzymałam maila z informacją o przyjęciu mojego zgłoszenia reklamacyjnego oraz z wyjaśnieniem, że nastąpił błąd systemowy, czyli ktoś czegoś nie dopatrzył, a klient (czyli ja) jest stratny. Mail zawierał również informację, że usługa została już włączona i będę otrzymywać bonus od następnego miesiąca. Niby wszystko zostało załatwione pozytywnie, ale gdybym sama nie zorientowała się, że nie mam dodatkowych środków na koncie, to myślałabym, że je otrzymałam i mogłam sobie ładnie "natrzaskać" rachunek za telefon dzwoniąc w ramach bonusu, którego jak się okazało nie dostałam przez "błąd systemowy". Ogólnie jestem zadowolona z szybkości reakcji BOK na zgłoszenie reklamacyjne.