Opinia użytkownika: Born
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Wracając z Castoramy podjechałem na stację, aby zatankować wóz i tym samym nie musieć się tym martwić w świeta. Najwyraźniej trafiłem na dobry moment, bo na stacji nie było zbyt wielu ludzi. Teren zewnętrzny stacji był czysty, uporządkowany, nie było tam żadnych śmieci, dostępne były szczotki do mycia szyb, ceny paliwa były dobrze widoczne. Bez problemów nalałem paliwa do baku, zamknąłem auto i udałem się do sklepu aby uiścić opłatę. Podchodząc do kasy wziąłem jeszcze dzisiejszą gazetę. Pracownica przywitała mnie – podałem numer dustrybutora i wręczyłem jej gazetę, podając jej jednocześnie kartę na punkty i kartę płatniczą. Kobieta poinformowała mnie ile jest do zapłaty, a po zapłacie wręczyła paragon, potwierdzenie z terminala i poinformowała mnie o aktualnej ilości punktów payback na moim koncie. Gdy odchodziłem od kasy pożegnała mnie – obsługa uprzejma, nie mam żadnych zastrzeżeń.