Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Świąteczne zakupy wymagają starannego przemyślenia, a szczególnie kiedy robimy je dla kogoś. Z listą zakupów wybrałam się do Netto, ponieważ miałam tam najbliżej i zależało mi żeby kupić wszystko w jednym miejscu.Strefa wejścia była zanieczyszczona z powodu panującej pogody na dworze. Przy wejściu znajdowały się koszyki. Mimo dużego natłoku klientów, na sali sprzedaży było bardzo przestronnie. Towary na półkach były równo poukładane, oraz odpowiednio oznaczone cenowo. Przy stoisku owocowo-warzywnym znajdowały się reklamówki, a owoce były świeże. Warzywa były stale donoszone przez jedną z pracownic. Na podłogach nie było żadnych zanieczyszczeń. Artykuły w koszach niespożywczych były uporządkowane.Jeśli chodzi o produkty to nie kupiłam wszystkiego z listy. Brakowało mi artykułów w większych pojemnikach typu śledzie wiaderku i musiałam kupić dwa mniejsze opakowania, a przecież idea sklepu to więcej za mniej". Przy kasie, gdy zaczęła się dłużyć kolejka wyczekujących klientów, została otwarta druga kasa. Pracownice posiadały jednakowe stroje firmowe, oraz były bardzo grzeczne. Kasjerka przywitała mnie w sposób werbalny i niewerbalny, oraz pożegnała słowami "Dziękuje i zapraszam ponownie".