Opinia użytkownika: Sylwia_816
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Zazwyczaj na ten sklep nie narzekam jednak po zobaczeniu ilości ludzi chciałam już się cofnąć. Jednak z powodu iż miałam wybraną tam perfumę a w innych drogeriach w Magnolii jej nie ma byłam zmuszona do przeciskania się po sklepie. Przy wejściu stała pan ochroniarz (mógłby chociaż mówić "dzień dobry" a nie stać z miną skazańca). Towar pomieszany, widocznie obsługa nie nadarza z układaniem po klientach. Zestawy świąteczne w koszykach niepoukładane, ogólny hałas na sklepie. Przy perfumach ścisk. Dużo "niby" promocji ("niby" dlatego iż perfuma która ostatnio była w wielkiej promocji i tylko za zakup w określonej cenie była tańsza, teraz była w tej niższej cenie bez oferty świątecznej). Dobrze że tym razem nie wybrałam się na zakupy z 5-miesiecznym dzieckiem gdyż nie byłabym w stanie przejść żadna z alejek sklepu. Asortyment sklepu przebrany. Nie było produktów które powinny być wg gazetki promocyjnej. Mleko dla dzieci tylko nr 3 i 4 (nr 1 i 2 albo niedołożony z magazynu albo już sprzedany). Obsługa tylko przy kasach (nikt nie wykładał towaru ani go nie układał) oraz jedna pani przy kąciku z kosmetykami - próbkami. Na sklepie ogólny harmider - ludzie szukający "w ciemno" produktów a brak obsługi która mogła by pomóc. Do kas kolejki ale cóż trudno w końcu Gwiazdka za 2 dni. Przy kasie zwróciło moją uwagę brak szyldu informującego, który do niedawna był (jeszcze jest nawet ślad na ścianie po nim w formie czystego prostokąta na pomalowanej ścianie) o tym iż kobiety w ciąży oraz matki z dziećmi są obsługiwane poza kolejnością. Duży minus dla sklepu. Pani w kasie sympatyczna jednak o karcie Life nie przypomniała (sama zaczęłam jej mówić pesel). Za kasami widziałam miejsce gdzie obsługa pakuje prezenty, jednak nie wiem czy tylko na wybrane produkty czy za daną kwotę - brak informacji na ten temat.