Opinia użytkownika: Mariusz_676
Dotycząca firmy: Pompo
Treść opinii: Sklep z zabawkami który bardzo ładnie wygląda. Niestety ceny są bardzo wysokie i w żaden sposób nie mogą konkurować z innymi sklepami z zabawkami dla dzieci oferującymi często ten sam asortyment w niższych cenach. Obsługa tego sklepu traktuje klienta jak powietrze, Skupia się raczej na spędzeniu czasu na własnych zajęciach i klient jest tylko elementem wystroju wnętrza tego jakże pienego sklepu. Wszedłem do sklepu w celu zrobienia prezentu dla 6-cio latka i oczekiwałem pomocy obsługi. Niestety trafiłem na wizytę znajomej koleżanki i obsługa skupiła się na rozmowach i żartach, opowiadaniu o imprezie. Kiedy znacząco zbliżyłem się w celu zaproponowania mi pomocy. Pani z obsługi znacząco ściszyła głos, spojrzała na mnie jak na intruza odeszły wraz z koleżanka w drugi kąt sklepu żeby spokojnie kontynuować pogawędkę którą próbowałem przerwać. Dzięi temu zachowaniu znalazłem prezent w innym konkurencyjnymnsklepie w niższej cenie.