Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BKM - Białostocka Komunikacja Miejska
Treść opinii: BKM uruchomił nową możliwość zapłaty za bilety miesięcznie. A mianowicie, możliwośc zapłaty poprzez przelew bankowy. Jednakże nie jest to takie łatwe. Najpierw trzeba się zarejestrować, potem po zarejestrowaniu otrzymuje się informację o unikatowym kodzie, który należy umieścić w tytule przekazu. Dopiero po wpłynięciu pieniędzy na konto, BKM ma 2 dni na wysłanie do osoby, która dokonała przelewu informacji, że pieniądze są zarejestrowane. Następnie należy pójśc do autobusu, gdzie przy czytniku należy zarejestrować kartę, aby nabiła się na niej informacja o wpłacie pieniędzy. Dramat. Ile roboty dla prostej obsługi - zapłacić tylko i używać. Jednakże czytając regulamin nie ma żadnej informacji, w jakim czasie należy zarejestrować kartę w autobusie. Natomiast z wywiadu udzielonego lokalnej prasie, szef BKM informuje, że należy tego dokonać w przeciągu 72h od otrzymanej informacji na meila. To jest chyba jakiś błąd. Przecież np. teraz są święta i wiadomo, że rzadziej się korzysta z komunikacji miejskiej. A gdybym np. w dniu jutrzejszym dostałbym informacje o zaksięgowanej wpłacie, to muszę do poniedziałku zarejestrowac kartę w autobusie. Czyli musze iść specjalnie do autobusu i musze specjalnie jechać aby to zrobić. Czy naprawdę coś musi być robiono na łapu capu. Ponadto z informacji przeczytanych w prasie wynika, że nie ma pewności, że rejestrowanie karty w autobusie się powiedzie. Ładnie.