Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ZUS
Treść opinii: Listonosz przyniósł mi list z ZUS którego treści zupełnie nie mogłam zrozumieć. Według mnie wszystkich terminów pilnowałam i z niczym się nie spóźniałam. Postanowiłam zadzwonić, pani która odebrała telefon nie mogła mi nic wyjaśnić telefonicznie twierdząc że takich listów to oni wysyłają mnóstwo i ona nie może mi pomóc. Postanowiłam w jednej chwili pojechać i wyjaśnić to małe nieporozumienie. Na wejściu spotkałam się z informacją iż automat do wydawania numerków dziś i w najbliższych dniach będzie nieczynny i panuje system jednej kolejki do określonych stanowisk. A więc ustawiłam się w odpowiedniej kolejce. Ten dział obsługiwany był na dwóch stanowiskach a więc kolejka szybko się pomniejszała aż wreszcie przyszła moja kolej. Nie ukrywam, że byłam delikatnie wzburzona pani która mnie obsługiwała ok 40 lat schludnie ubrana z delikatnym makijażem była dla mnie bardzo miła, wyjaśniła mi wszystko tak żebym zrozumiała i na przyszłość nie popełniała błędów tego typu. Rozwiała moje wątpliwości tylko szkoda że musiałam przyjeżdżać osobiście przecież przez telefon też można by było. Mimo iż automat nie działał personel nad tym panował, był porządek i super organizacja.