Opinia użytkownika: Dubrovnik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Spróbujcie wyrejestrować samochód i powiadomić o tym ubezpieczyciela jeśli jest nim PZU.... dużo trzeba mieć cierpliwości i samozaparcia. Około 14:40 zaparkowaliśmy samochód naprawie pustym parkingu tej szanownej instytucji i weszliśmy do budynku z zamiarem zostawienia w sekretariacie decyzji Wydziału Komunikacji o wyrejestrowaniu samochodu. Niestety okazało się, że czegoś takiego jak sekretariat już nie ma, a żaden z proszonych o pomoc pracowników nie "miał odpowiednich kompetencji", wszyscy wskazywali pokój nr 4 jako właściwy do załatwienia tej sprawy. Poszliśmy do wskazanego biura, znajdowały się w nim trzy "agentki" i jedna klientka, było więc jasne, że załatwimy sprawę "od ręki". Jakże można jednak być naiwnym - okazało się, że tylko jedna z pań biurowych jest kompetentna w tej sprawie - i to właśnie ta aktualnie zajęta. Sytuacja wyglądała więc następująco: czekamy na korytarzu, za nami ustawia się coraz dłuższa kolejka do tej samej "urzędniczki", a jej koleżanki siedzą przy pustych biurkach i ploteczkami umilają sobie czas oczekiwania na 15:30 i koniec pracy. Zaczynam rozumieć dlaczego ubezpieczenia w PZU należą do najdroższych na rynku.