Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Po kreatywnych popisach Pani przy kasie, które generalnie nie skończyły się aż tak tragicznie bo tylko jedne produkt ostatecznie miałam źle nabity dwa razy w rożnych częściach paragonu była to masa krówkowa po 3, 79 zł. Podeszłam do punktu obsługi klienta i powitała mnie miła pracownica gdy wyjaśniłam w czym problem podeszła do komputera z moim paragonem w ręku i sprawdziła paragon na monitorze, miała go zapisany w systemie. Spytała tylko czy zgłaszałam kasjerce powiedziałam, że tak i odesłała mnie tutaj. Po chwili otrzymałam formularz do podpisania i paragon oraz swoja masę korówkową z powrotem bo pani potrzebowała chyba kod do zwrotu. PO chwili po podpisaniu wszystkich papierów otrzymałam zwrot 3 79 zł i usłyszałam przepraszam Szkoda mi było czasu, który straciłam, ale ostateczne rozwiązanie było do przyjęcia. zaskoczeniem była wydana mi przeprosi nowa czekolada mleczna marki własnej Kaufland.