Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: 1) wiedza i kompetencje personelu - personel jest slabo zorientowany w ofercie sklepu, na hali znajduja sie zaledwie dwie osoby i ciezko kogos poposic o rade. Brakuje tez zaangazowania ze strony obslugi, na pytania odpowiadaja niechetnie i od niechcenia. 2) Zachowanie i wygląd personelu - personel niezbyt sympatyczny, nie usmiechneity, zbywa klienta zdawkowymi odpowiedziami. Wyglad personelu moze i bylby w porzadku, ale nie wszyscy nosza firmowe mundurki, a jesli juz, to niekoniecznie czyste... 3) Oferta, cena - mniej produktow niz w innych marketach ceny wyzsze lub porownywalne, nie mozna znalezc niczego wyjatkowego...bo w ogole ciezko cokolwiek znalezc. 4) Organizacja i czas obsługi - bardzo kuleje. Kolejki do kasy, gdyz tylko jedna byla czynna, trudno znalezc produty i nie ma sie kogo poradzic o wskazowki. Dusznosc i wysoka temperatura dodatkowo irytuja. 5) Wygląd miejsca obsługi - miejsce nieprzyjazne klientowi, od razu po wejsciu ma sie ochote wyjsc:/ Chaos w produktach, bledne ceny, brak skanerow cenowych i zle przyklejone etykiety z cenami. N polkach brakuje wielu towarow, panuje nieporzadek.