Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Swiss Air
Treść opinii: W wakacje lecac ndo Kanady wykupiłam bilet w liniach lotniczych swiss, zakup został dokonany przez internet. Pracownik centrali swiss , który realizował zlecenie pomylił się w wyniku czego nie mogłam odleciec. Udałam się do najbliższego Punktu Obsługi Klienta, który znajdował się na terenie lotniska przedstawiłam sytuację pracownik ten na samym początku bardzo kulturalnie się ze mną przywitał niezwłocznie zajął się powstałym problemem. Skontaktował się z centrala w celu wyjasnienia sytuacji, bardzo dokładnie wytłumaczył mi na czym polega problem i zaproponował najbardziej dla mnie korzystne rozwiązanie. Podczas całej rozmowy był bardzo uprzejmy, konkretny , nie zasypywał mnie skomplikowanymi i niepotrzebnymi informacjami dodatkowo był naprawdę kompetentny. Wygląd całego POK-u jak i pracownika był również na bardzo wyskoim poziomie.