Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: W sierpniu byłam zainteresowana kredytem hipotecznym w Raiffeisen Bank Polska w związku z tym wysłałam formularz kontaktowy ze strony internetowej banku. wysłałam go ok. godz 14:00 a już o 14:15 tego samego dnia nastąpił kontakt zwrotny ze strony banku. Konsultant dzwonił z numeru stacjonarnego i na samym początku rozmowy przedstawił się. Rozmowa trwała 7:50 sec. jakość połączenia była bardzo dobra. Podczas rozmowy przyjęłam profil klienta w wieku 21 lat pracującego w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony , średnie zarobki z trzech ostatnich miesięcy 4 200 zł netto. W trakcie rozmowy byłam zainteresowana kredytem w wysokości 350 000 tys. w PLN na zakup mieszkania na rynku pierwotnym ( wartość nieruchomości to 450 000) w dwóch wariantach jako jeden kredytobiorca na okres 25 lat lub wraz z dwoma innymi kredytobiorcami na okres 10 lat. Konsultant nie potrafił mi udzielić konkretnej informacji jaka może być max. liczba kredytobiorców ( ewidentnie tego nie wiedział). Nie udzielił mi praktycznie żadnych informacji na temat produktu skupił się bardziej na rozpoznawaniu moich potrzeb , zapisaniu ich i przekazaniu doradcy z oddziału ( poinformował mnie gdzie znajduje się najbliższy mi oddział). Informacje jakie uzyskałam o produkcie to tylko takie , że najodpowiedniejszym produktem dla mnie będzie kredyt mieszkaniowy ze stałymi ratami dopytał w jakiej walucie miałby być kredyt. Nie potrafił również udzielić informacji jakie dokumenty powinnam posiadać wnioskując o kredyt oraz ile trwa wstępne rozpatrzenie wniosku. Podczas rozmowy nie zaproponował mi również żadnej innej usługi banku kazał czekać na kontakt ze strony doradcy . W momencie gdy zdawałam jakieś pytanie otrzymywałam informację , że od doradcy, który się ze mną skontaktuje dowiem się wszystkiego.