Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy kas biletowych czynnych w Holu Dworca Kraków Główny w sobotę rano o godz. 7.00. Zarówno po stronie z kasami przewozów regionalnych jak i po stronie z kasami PKP intercity było czynnych po kilka kas. Nie było zbyt dużych kolejek a obsługa w kasie do której ja stanęłam była błyskawiczna. Przede mną stał obcokrajowiec mówiąc po angielsku. Gdy tylko powiedział dokąd chce jechać, pani kasjerka wyciągała kartkę z rozkładem pociągów do warszawy i On pokazał palcem na który pociąg chce kupić bilet. Gdy przyszło do zapłaty Pani kwotę napisała na kartce. Umiała powiedzieć tylko podstawowe zwroty, ale pomimo to byłam mile zaskoczona jak sprawnie i szybko obsłużyła klienta przede mną. Mój zakup biletu był jeszcze prostszy Bilet podróżnika już po chwili miałam w ręce wraz z 1 zł reszty.