Opinia użytkownika: Benia
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Odwiedziłam dzisiaj Multikino w Krakowie. Wejście do kina było czyste, również podłoga i sala kinowa wyglądały nienagannie. Dawno nie byłam w tym kinie, więc rozejrzałam się za kasami kinowymi. Niestety, dostrzegłam tylko wielką kolejkę do baru z popcornem. Po chwili jednak zorientowałam się, że właśnie tam sprzedawane są bilety. Ustawiłam się w długim ogonku. Przede mną było około 30 osób i czekałam prawie 15 minut. Wydaje mi się to stanowczo za długim czasem obsługi.Gdy w końcu przyszła moja kolej przywitała mnie miło ekspedientka. Bez najmniejszych problemów wymieniła kupon, który posiadałam na bilet, poprosiła o wybór miejsc i zaproponowała coś do jedzenia. Po chwili z biletami w ręku udałam się do sali. Przed wejściem do strefy sal przywitał się z nami pracownik i poprosił o bilety. Po skontrolowaniu ich wskazał salę. Również po wyjściu z sali stał pracownik i żegnał się z każdym widzem. Oprócz czasu obsługi wszystkie elementy oceniam bardzo wysoko.