Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: DEICHMANN

Treść opinii: Szklane okna sklepu były czyste, przyklejono na nich informacje o aktualnych promocjach. Wewnątrz podłoga, lustra i półki były czyste; towar równo i estetycznie poukładany. Nie było problemów ze znalezieniem ceny czy rozmiaru butów, 'skarpetki' i łyżki dla klientów były dostępne w pojemnikach na końcach alejek. Na sali sprzedaży pracowały dwie kobiety w firmowych strojach, jedna była zaangażowana w pomoc klientce, druga wykładała towar na półki. Po około 8 minutach druga pracownica podeszła do nas i zapytała, czy może w czymś pomóc. Wybór już został dokonany, więc odmówiliśmy. Kiedy zbliżyliśmy się do kasy byliśmy 2 w kolejce i zostaliśmy obsłużeni po 30 sekundach. Kasjerka przywitała nas z uśmiechem, po zeskanowaniu kodu z produktu zaproponowała dodatkowo odpowiedni produkt do konserwacji obuwia. Zapakowała pudełko do firmowej reklamówki i wydała resztę do ręki. Pożegnała nas z własnej inicjatywy, ciągle się uśmiechając. Zakupy były przyjemne i szybkie. Na sali sprzedaży wszystko było czyste i eleganckie, unosił się miły zapach. Panie pomimo widocznego zmęczenia starały się uśmiechać i zachowywać przyjaźnie względem klientów. Różnorodność modeli, materiałów i cen również sprzyja dobrej ocenie końcowej.