Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: 1) wiedza i kompetencje personelu - obsluga marketu jest slabo zorientowana w rozkladzie produktow, nie umie rowniez doradzic przy wyborze konkretnej rzeczy, nie orientuje sie w cenach. Ciezko nawiazac kontakt z kimkolwiek, jako ze na hali jest zaledwie pare osob. 2) Zachowanie i wygląd personelu - poprawne, ale bez euforii, po paru minutach daje ie zauwazyc zniecierpliwienie i pewne zniechecenie wobec klienta, choc wypytywalam jedynie o walory pieczywa... Wyglad nienaganny, wszyscy w czystych sklepowych unifromach. 3) Oferta, cena - w porownaniu z innymi marketami jest duzo mniej produktow spozywczych, przewaznie popularne i chodliwe marki, brakuje marki wlasnej.Ceny nieco wyzsze niz gdzie indziej, a sklep znajduje sie na totalnym odludziu i jednak ciezko tam doechac, wiec ponosi sie koszty transportu. 4) Organizacja i czas obsługi - kolejki przy kasach spowodowane glownie tym, ze czynne byly tylko 2 z nich. 5) Wygląd miejsca obsługi - sklep jest czysty, ale jaks ciemny i malo przytulny, podczas gdy market powinien zachecac do robiena w nim zakupow. Ciezko znalezc konkretne produkty, na polkach duzo pustych opakowan, poprzeklejane kartki z cenami, lekki chaos.