Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Drzwi i okna w sklepie były czyste, podłoga wewnątrz również. Towar na półkach był ciasno, ale równo poukładany. Choć w na sali sprzedaży zauważyłem 4 pracowników (w firmowych fartuchach z identyfikatorami), tylko jeden z nich był zaangażowany w pomoc klientom, pozostali biegali po całym sklepie. Na pólkach nie brakowało towaru, promocyjne oferty były umieszczone w łatwo zauważalnych miejscach. Na stanowisku z artykułami do makijażu nie brakowało testerów ani produktów. Wszystkie alejki w sklepie są nieprzyjemnie wąskie. Kiedy podszedłem do kas otwarte były tylko dwie (później otwarte zostały dwie kolejne). Kolejka w każdej kasie przekraczała 4 osoby. Kasy są tak ustawione, że klienci stojący w kolejce tamują innym odstęp do półek w całej alejce. Zostałem obsłużony po 3 minutach. Kasjerka przywitała mnie werbalnie i zaproponowała zakup ozdobnej wstążki, a po zeskanowaniu kodów z produktów podała cenę do zapłaty. Resztę i paragon dostałem do ręki, kasjerka ze znudzoną miną odpowiedziała na moje pożegnanie. Zakupy w tym sklepie nie były przyjemne. Ze względu na ciasnotę ludzie cały czas się potrącają, przepraszają, wpadają na kogoś. Obsługa znudzona lub biegająca bez celu po całym sklepie nie angażuje się w interakcję z klientami.