Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zosia100

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Generalnie bardzo lubię ten sklep ze względu na dobrą jakość towarów oraz ich bardzo niską cenę. Niższych cen jak dotąd nie spotkałam w żadnym innym miejscu. Ale to co spotkało mnie dziś, pod względem obsługi klienta, było nie tylko zaskoczeniem, ale i wielkim rozczarowaniem. Po pierwsze natężenie ruchu. To prawda, że mamy czas przedświąteczny i każdy rozumny człowiek powinien wtedy oczekiwać i rozmyślać, a jeśli już musi robić zakupy to przez internet, ja jednak potrzebowałam kilku drobiazgów i tak samo jak ja pomyślało również w tym samym czasie kilkaset innych ludzi. Po drugie kasy. Na cztery obecne kasy otwarte były dwie. Kolejki sięgały połowę długości sklepu. Tłum zaczął głośno domagać się otwarcia pozostałych kas. Kiedy w końcu obsługa się zlitowała, tłum zaczął przepychać się do kasy łokciami. To widząc sprzedawca głośno zaczął wołać "HO HO HO! Wesołych Świąt Ludzie!". Opisując obecnie tą sytuację chce mi się śmiać, ale wtedy nie było mi do śmiechu. Sama nawet nie próbowałam przepychać się do nowej kasy, natomiast jedna z pań, która stała za mną zrezygnowała i wróciła do mojej kolejki, ale przede mnie i próbowała mi wmówić, że tu właśnie stała. Musiałam ustąpić, ponieważ była to pani znacznie starsza ode mnie. Oczekiwanie na realizację zakupów trwało więc 40 minut, a cała wizyta w sklepie - godzinę. Miejmy nadzieję, że po świętach to się poprawi. Jeśli chodzi o towar to rewelacja - na półkach nie było braków, wszystko uporządkowane, podpisane, tak jak ma być. Podłoga zmyta, brak widocznego brudu i kurzu, w koszach towar sezonowy odpowiednio wyeksponowany. Koszyki duże na swoich miejscach, małych wcale nie było (wszystkie w rękach klientów). Przy takim tłumie utrzymanie sklepu w porządku - jestem pełna podziwu. Ogromne rozbieżności w moich ocenach, ale ze względu na zachowanie obsługi -1.