Opinia użytkownika: Marta_702
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Udałam się do Banku ING aby wpłacić pieniądze na swoje konto. Przede mną było kilka osób, otwarte były dwa stanowiska obsługi klienta. Czekałam około 10 minut na swoją kolej. Po podejściu do stanowiska zostałam przywitana przez pracownika i zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że chciałabym wpłacić pieniądze na swoje konto i zapytałam czy jest od tego prowizja. Pracownik poprosił o mój dowód osobisty i powiedział, że jeżeli chcę wpłacić na konto Direct to będzie opłata a jeżeli na OKO (posiadam dwa konta) to bez prowizji. Ponieważ korzystam z usługi internetowej obsługi swojego konta i mogę wykonywać przelewy pomiędzy własnymi kontami, wpłaciłam pieniądze na OKO. Pracownik sprawnie wykonał transakcję i wręczył mi pokwitowanie wraz z dowodem osobistym. W trakcie obsługi poinformował mnie iż nie muszę czekać w kolejce aby wpłacić pieniądze na konto Direct i mogę to zrobić we wpłatomacie, który jest czynny całą dobę. Poinformował mnie również, że może mi zademonstrować jak obsługuje się wpłatomat. Nie skorzystałam z tej propozycji ale nauczyłam się obsługi wpłatomatu dzięki stronie internetowej ING. W banku jest czysto i ładny wystrój. Jest również kącik dla dzieci (stolik, kredki, kartki, drewniana zabawka). Organizacja obsługi mogłaby być sprawniejsza, ponieważ często są w banku kolejki.