Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Planowałam podróż pociągiem do Szczecina późnym wieczorem. Słuchałam radia i podano informację ok. godz. 17.00 o zerwanej trakcji kolejowej i utrudnieniach na odcinku linii kolejowej pomiędzy Wrocławiem a Poznaniem. Czyli w tym kierunku w którym planowałam jechać. Pomimo że weszłam na stronę PKP przeszukałam też wszystkie możliwe serwisy informacyjne i słuchałam wiadomości w innych stacjach radiowych i trójce również informacja nie powtórzyła się. Miałam dylemat czy zmienić plany i pojechać rano czy jednak jechać na noc? zadzwoniłam na informację kolejową: (22) 19 436 i już po chwili usłyszałam miły głos po drugiej stronie. zapytałam o zerwana trakcie. Pan po drugiej stronie potwierdził, że takie zdarzenie miało miejsce i z pewnością są utrudnienia w ruchu na tym odcinku poniewaz tam dodatkowo jest remontowany jeden tor. Ale poprosił o chwilę cierpliwości aby spytać się dokładniej. Byłam mile zaskoczona gdy już po chwili krócej niż pół minuty Pan poinformował mnie, że jest na miejscu ekipa, która naprawia trakcje, a składy pociągu są ciągnięte przez lokomotywę spalinową. I każdy pociąg ma minimum godzinę opóźnienia.Że do rana sytuacja powinna być już rozwiązana i jeśli mogę to polecał by przełożenie podróży. Tak też zrobiłam, a rano na tablicy świetlnej widziałam, ze pociągi z tamtego kierunku mają po 90 minut opóźnienia. czyli do szczecina bym też dojechała ok. 1, 5 godziny później. Plus za szybkie odebranie telefonu i miarę dobra informacje, która dla mnie była ważna i na bazie której oszczędziłam sobie czekani a po nocy w pociągu aż pociąg pojedzie ciągnięty lokomotywą spalinową.