Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: W dniu 14.12.2011r. udałam się do hipermarketu Careffour w Bielsku-Białej. Na sali sprzedaży panował ogólny haos i nieład. Pracownicy obecni na sali obsługi wykładają towar i nie zwracają uwagi na klientów. Poprosiłam Pana z działu rtv o wskazanie i informacje na temat konsoli Overmax. Pan podal mi tą konoslę i opowiedział o jej możliwościach. Zakupiłam konsolę, jednakże w domu po wypróbowaniu stwierdziłam, iż nie spełnia moich oczekiwań. Zadzwoniłam do sklepu i dowiedziałam się że towaru nie moge zwrócić, a jedynie wymienić na inny towar z danego działu i to do 3 dni od dnia zakupu. Pojechałam z konsolą do punktu obsługi klienta domagając sie wymiany konsoli na towar z innego działu. Pani obsługująca mnie była bardzo uprzejma i dzwoniła do jednej osoby do drugiej pytając czy mogę konsolę wymienić na zabawkę. poprosiłam o kontakt z kierownikiem, ale żaden nie raczył do mnie zejść informując Panią w punkcie obsługi klienta że ewetnualnie moge wymienić konsolę na zabawkę. Ponadto mimo dużych kolejek tylko 3 kasy były otwarte.