Opinia użytkownika: Kamil_71
Dotycząca firmy: Nokia
Treść opinii: Od 3 miesięcy mam problem z telefonem NOKIA. Telefon kupiony w kwietniu, zepsuł się po 3 miesiącach. Pojechał do serwisu, po 3 tygodniach wrócił nietniknięty, więc pojechał ponownie. Po powrocie były uszkodzone inne elementy niż zgłaszane na gwarancji. Telefon z tą usterką jechał do serwisu jeszcze 2 razy, niestety nie został naprawiony. W związku z tym napisałem do NOKIA opis sytuacji i żądanie wymiany telefonu. W odpowiedzi uzyskałem informacje ze takich czynności nie przewidują, więc napisałem odwołanie. W odpowiedzi na odwołanie forma NOKIA zrzuca cała odpowiedzialność na serwisy, stwierdzając ze wszelkie prace były wykonane rzetelnie i prawidłowo, oraz spełniają ich standardy. Jak widać NOKIA ma gdzieś swoich klientów i czas zakończyć z nimi współpracę, co polecam wszystkim.