Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: W okresie przedświątecznym takie miejsce jak poczta jest dość popularnym miejscem stania w kolejce. Ponieważ zdarza mi się jeszcze wysyłać tradycyjne kartki wstąpiłam na pocztę, by odstać swoje w kolejce. Przede mną było 5 osób, więc uznałam, że warto poczekać by kupić jeden znaczek. Na dwa okienka czynne było oczywiście tylko jedno. Ale na tej poczcie to norma. Bez znaczenia czy w kolejce stoi jedna osoba czy dziesięć. Akurat miałam to szczęście, że nikt przede mną nie płacił rachunków, więc dość sprawnie wszystko poszło. Przy zakupie znaczka za 3,20 pani wydała mi znaczek za 3,10. Dobrze, że zauważyłam to zanim wyszłam i cofnęłam się do okienka. Pani przeprosiła mnie i wydała znaczek za 10 groszy. W między czasie kolejka klientów urosła do około 10 osób. Nadal obsługiwała jedna pani. Kilka razy musiała się przejść na zaplecze by przynieść koperty i fakturę. Z zaplecza słychać było głosy co najmniej dwóch innych osób, które nie raczyły pofatygować się do obsługi rzeszy oburzonych klientów. W normalnych punktach usługowych to nie do pomyślenia, by w tak ważnym okresie przedświątecznym nie skierować do pracy większej liczby osób, by zniwelować kolejki. W tym urzędzie pocztowym klientów ma się za nic!