Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: T.K.

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Do sklepu udałem się w celu dokończenie reklamacji produktu (dostałem sms że reklamacja została uznana). Po wejściu do sklepu podszedłem do lady (tzw wyspy) gdzie jest kasa i punkt obsługi klienta. W punkcie tym było kilka osób, jedna obsługiwała kasę, druga obsługiwała klientów oraz jeszcze dwie które nie wykonywały żadnych prac. Jednak aby ktoś do mnie podszedł i zapytał w czym może pomóc musiałem czekać ponad 5 min. Później jednak obsługa była już poprawna. Sklep nie daje możliwości zwrotu gotówki (z uznanej reklamacji), gdy płatność wcześniej była kartą, jest tylko opcja zwrotu pieniędzy z reklamacji na kartę (z tego względu wcześniej nie mogłem zakończyć sprawy bo nie miałem przy sobie danej karty). Inne sklepy nie robią w takich sytuacjach problemów i zwracają gotówkę.