Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Wstąpiłam do Deichmanna by zakupić buty dla córki. Szukałyśmy dużej numeracji zimowego obuwia na płaskim obcasie. Od wejścia widoczny promocyjny towar z tzw. "gazetki", równo poukładane pudełka z obuwiem przecenionym, powystawiane tuż obok szklanych witryn. Swobodnie można przeglądać, bez obaw, że coś strącimy. Obuwie dokładnie opisane cenami, na pudełkach wyraźne ceny, numeracja, dodatkowo opis z podaniem tzw. tęgości stopy. Kierujemy się w stronę półek z obuwiem zimowym, liczne wyprzedaże, ułatwieniem jest to, że tzw. duża numeracja od 41 dodatkowo oznaczona czerwonymi naklejkami, co ułatwia rozpoznanie, czy dany model jest dostępny w wybranym fasonie. Zaniepokoiło mnie tylko to, że przez te kilkadziesiąt minut nikt z obsługi do nas nie podszedł i nie zapytał, czy w czymś pomóc. Miejsc do przymierzania obuwia jest jak na tak duży sklep za mało, nie ma gdzie usiąść, zwłaszcza gdy obuwie chcą przymierzyć osoby starsze, troszkę w sklepie za duszno - nie ma klimatyzacji, a większość klientów w ubraniach wierzchnich zimowych. Obsługa przy kasie sprawna, proponuje zakup środka do czyszczenia obuwia, dziękuje za zakupy i zaprasza ponownie. Towar zapakowany w dużą reklamówkę, paragon wydany, spięty razem z z instrukcją - zasadami użytkowania obuwia.