Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Regionalny Dworzec Autobusowy w Krakowie
Treść opinii: Przechodząc niedaleko dworca postanowiłam zakupić bilety na trasę międzymiastową ekspresową. Bilety sprzedawane są w kasie z wyprzedzeniem 30 dniowym, w związku z tym, że planowałam wyjazd na przyszły rok i zmieściłam się w dacie wyjazdu zakup był już możliwy. Skierowałam się do kasy przejazdów międzynarodowych i międzymiastowych, pozostałe kasy sprzedawały bilety na aktualne kursy. Kilka osób przede mną w kolejce, obsługa idzie sprawnie. Widzę wyraźną informację, iż transakcje karta płatniczą należy zgłosić wcześniej. Nadchodzi moja kolejka. Pani z obsługi bardzo miła. Dokonuję dwóch transakcji na różne kursy, kierunki i dni. Minus to niezależny od tej Pani, że każda transakcja musi zostać zapłacona osobno. Przez chwilę zastanawiam się, kto tak ustawił system, bo to spowalnia płatność. Bilety otrzymuję w formie wydruku z kasy fiskalnej - to kolejny minus, bowiem za miesiąc, nie mam pewności, czy druk będzie czytelny. Pytam o bilety powrotne z jednej trasy, okazuje się, ze system rezerwacji nie pozwala w Krakowie dokonać zakupu na trasę tzw. tam i z powrotem na ten wybrany kurs /ten sam przewoźnik/. Pani proponuje zakup na inny kurs, ale nie jest to dla mnie opcja wygodna. Obsługa w kasie jak najbardziej poprawna, zorientowana w swojej pracy, przyjazna dla klienta, czas obsługi klienta bardzo sprawny. Niezależnie od poprawnej obsługi muszę wystawić niższą notę za to co wspomniałam powyżej: marna jakość biletów !, brak łączenia transakcji /opóźnia to obsługę/ i brak w komunikacji publicznej współdziałania systemu sprzedaży, by kupić bilet na powrót. Budynek dworca w środku czysty, widoczny rozkład jazdy, miejsca tzw. poczekalnia działa, kasy otwarte, sprawnie obsługiwane.