Opinia użytkownika: Sebastian_380
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Poszedłem do Biedronki w celu zareklamowania butów kupionych w tamtym roku. Po podejściu do kasy i oświadczeniu ekspedientce, że chciałem oddać buty do reklamacji, kasjerka poprosiła o paragon. Dałem paragon i ekspedientka poprosiła abym pokazał jej buty i powiedział co się stało. Pokazałem i powiedziałem, że buty pękły. Pani przy kasie zaprosiła mnie na sklep pod drzwi prowadzące do zaplecza. Tam Obsługująca mnie Pani nie wiedziała co zrobić i przekazała sprawę kolejnemu pracownikowi sklepu. Stałem przy tych drzwiach jakieś 10 min, aż w końcu pracownica wyszła i poprosiła mnie o przedmiotowe buty. Dałem je a ekspedientka powiedziała do mnie, że potrzebuje kod na te buty. Jednak po chwili i konsultacji z kolejnym pracownikiem zaprosiła mnie pod kasę i wypłaciła kwotę za buty. Po otrzymaniu pieniędzy obsługująca mnie kobieta powiedział kulturalnie: "proszę i do widzenia". Całość obsługi określam pozytywnie, ponieważ otrzymałem pieniądze za buty, jednak trwało to dość długo. Pracownicy byli nie bardzo zorientowani jak rozwiązać mój problem. Przeszedłem przez cały sklep i do porządku na sklepie nie można było się przyczepić- podłoga czysta i na półkach porządek. Pracownicy ubrani w służbowe ubrania.