Opinia użytkownika: Małgorzata_1552
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Jestem klientką Vectry od kilku lat. Często odwiedzam także sieradzki BOK tej firmy. Ostatni raz Biuro Obsługi Klienta odwiedziłam 16 grudnia w związku ze zmianą abonamentu (z tego zadania pani wywiązała się bardzo dobrze: przedstawiła bardzo dokładnie wszystkie możliwości zmiany). Bardzo nie lubię chodzić do tego miejsca, jako, że nigdy nie spędziłam tam mniej niż pół godziny na czekaniu. Mimo, że stanowiska do obsługi są 3 zawsze czynne są 2 lub 1. Co do życzliwości obsługujących też mam niestety wątpliwości. W Sieradzu pospolitym problemem jest niedostarczanie rachunków przez tą firmę a później naliczanie odsetek karnych mimo, że nie miało się rachunku. Mnie również spotkała taka sytuacja niejednokrotnie a jak poszłam się upomnieć, pani, która mnie obsługiwała bardzo nieżyczliwie mnie potraktowała. Jeśli chodzi o wiedzę i kompetencję obsługujących tam osób jest to poziom średni. Miejsce, w którym obsługiwani są interesanci jest zawsze czyste i nie mam do niego zastrzeżeń. Oferta Vectry jest dość bogata a w porównaniu z innymi telewizjami ma średnie ceny. Na szczęście problemów technicznych nie miałam do tej pory zbyt często. Kilka drobnych problemów ze strony Vectry ale zawsze wszystko wyjaśnione. Podsumowując: Vectra nie jest przyjazną firmą jeśli chodzi o sieradzki rynek ale ma dość przystępne ceny. Bardzo długie oczekiwanie na obsługę i dodatkowo w sieradzkim BOKu można być obsłużonym niemile. Plusem jest w porównaniu z innymi operatorami mały stopień problemów technicznych.