Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Travelplanet.pl
Treść opinii: Obsługa bywa różna, raz lepsza, raz gorsza, ale ogólnie odnoszę wrażenie, że jednak idzie to w dobrym kierunku i zwraca sie coraz większą uwagę na zadowolenie klienta. Tym bardziej zaskoczyło mnie kompletne zlekceważenie, z jakim spotkałam się ostatnio w travelplanet. Posiadam bon travelpass i chciałam go wykorzystać do kupna biletu lotniczego. Zadzwoniłam do oddziału travelplanet. Pracownica, z którą rozmawiałam była miła, uprzejma, ale nie widziała interesującego mnie połączenia w systemie. Wzięła więc ode mnie telefon i maila (z własnej inicjatywy) i obiecała najpóźniej następnego dnia dać mi znać. Niestety nie zrobiła tego, w ogole się do mnie nie odezwała. Dawno nie spotkałam się z czymś takim i jestem tym faktem oburzona, zwłaszcza, że sama prowadzę firmę, w której na co dzień pracuję z klientem i nie wyobrażam sobie sytuacji, że mogłabym do klienta nie oddzwonić. Cóż, najwyraźniej travelplanet ma na tyle dużo klientów, że nie musi się starać i może część z nich, mówiąc kolokwialnie, olać. Szkoda tylko, że niestety ja nie mogę ich podobnie zlekceważyć, bo mam talon, który mogę wykorzystać tylko u nich, a szkoda żeby przepadł.