Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Byłam z rodzicami na zakupach, chcieli ono kupić telefon stacjonarny. W Saturnie nam się nie udało, więc poszliśmy do Carrefoura. Zaraz ze wejściem bardzo ciekawa oferta – mysz do komputera za 5,99zł, więc dwie wylądowały w koszyku. Telefony, owszem są, obsługi niestety nie. Wszystkie telefony są opakowane, z pudełka wyjąć nie można. W końcy, po dosć długim czasie udaje nam się znaleźć kogoś z obsługi, niestety pan specjalnie pomocny nie jest. Zadajemy dwa pytania, na żadne z nich nie zna odpowiedzi. Zapytany o inny telefon otwarcie odpowiada, że siemensów w ogóle nie poleca, ale powodów nie wyjaśnia. Jesteśmy więc zdani sami na siebie, ale ostatecznie, zachęceni atrakcyjną ceną, decydujemy się na zakup. Udajemy się do kasy, zauważamy kasę do 10 artykułów z napisem, że kupujący artykuły AGD mają pierwszeństwo. Czyli my – tylko jak to zrobić. Obok kasy stoi pracownik, z którym rozmawialiśmy w sprawie telefonów, ale nie zachęca do przejscia do przodu, więc stoimy w kolejce. Co oznacza owo pierwszeństwo – nie mam pojęcia, chyba trzeba by się po prostu przepchnąć i wywołać awanturę, a na to ochoty zdecydowanie nie mamy. Kasjerka dość uprzejma, ale średnio zorientowana – pytamy czy gwarancją jest paragon, czy trzeba coś podbić, ale pracownica nie jest pewna. Podsumowując: ceny niezłe, obsługa i organizacja kiepska, na dodatek w sklepie był bałagan.