Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy organizacji kolejki i obsługi przy kasie. WEEKEND w okolicach mikołaje z pewnością nie należy do prostych w handlu. Były czynne trzy kasy na 4 możliwe czyli według mnie dobrze. Ale brakło jednak organizacji. Kolejka do kas była jedna ale stała pomiędzy regałami i w ten sposób nie do końca była wyraźna. Skoro super farm zatrudnił hostessy do pakowania prezentów i to dwie- spokojnie by wystarczyła jedna bo ta druga i tak nie wiele robiła. To można było postawić hostessę w rejonie kolejki. Albo jedna z kas przeznaczyć do kasowania wyłącznie perfum lub np do 3 produktów. Przy kasach było zamieszanie, kolejka dla osób idąc od strony działu z perfumami, wodami itp była mało widoczna i dlatego zdarzało się, ze ktoś podchodził do kas po lewej stronie bez kolejki. Czas oczekiwania w kolejce był długi i w fatalnej atmosferze. No cóż nie wystarczy zrobić promocję trzeba jeszcze minimum woli aby dobrze ją obsłużyć.