Opinia użytkownika: AP.
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Wybór sklepów w mieście, w którym mieszkam jest bardzo duży a Carrefour niestety nie zabiega o klienta. Personel jest niemiły. Panie rozkładające towar nie potrafią nawet pomóc w odnalezieniu szukanego artykułu, natomiast na dziale RTV nie znalazłam żadnej kompetentnej osoby, która by wiedziała coś na temat sprzedawanych towarów. Jedyne co można usłyszeć to "nie jestem z tego działu". Kolejki do kas też są "słuszne"!!! Panie kasjerki nic nie wiedzą na temat promocji. I najważniejsze Punkt Obsługi Klienta, Klękajcie narody!!! Usłyszałam że jak mi się coś nie podoba to jest dużo sklepów i mogę sobie iść gdzieś indziej i nie zawracać głowy bo i tak jest dużo pracy. Ceny art. nigdy się nie zgadzają, na półce jest całkiem inna niż przy kasie, a wtedy trzeba odwiedzić w/w Punkt Obsługi Klienta. Obraz nędzy i rozpaczy!!!