Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Dostałem telefon do pracownika przychodni Luxmed z zapytaniem o aktualność mojej kolejnej wizyty u specjalisty u nich w przychodni. Konsultantka telefoniczna zapytała czy wizyta jest nadal aktualna, po moim potwierdzeniu przypominała mi datę, godzinę miejsce oraz nazwisko lekarza do którego jestem zapisany oraz przypomniała o dokumentach jakie należy przynieść przed wizytą do rejestracji. Konsultantka była bardzo miła, po całej rozmowie zapytała czy może jeszcze w czymś pomóc, po czym podziękowała za rozmowę. Uważam, że takie działanie jest bardzo dobre, gdyż wiele osób zapomina o wizytach, lub umawiają się do lekarza w kilku przychodniach a potem idą do jednej nie odwołując innych wizyt - przez to blokowane są sztucznie terminy wizyt u specjalistów i kolejki są większe. Dlatego działania tej przychodzi są bardzo racjonale zarówno z punktu widzenia przychodni jak i pacjenta. Dodatkowo świadczy to dobrze o firmie, że dba os swoich klientów (pacjentów). Polecam.