Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Idea Bank
Treść opinii: Już samo wejście do oddziału jest słabo oznakowane - oddział mieści się na parterze budynku, a wejścia do budynku są z dwóch przeciwległych stron - ale wejście do banku już tylko z jednej (słabo oznaczone) - a witryny banku oklejone reklamami widnieją z obu stron, co może zmylić nieco. Mimo, iż na spotkanie byłem umówiony na konkretną godzinę, to musiałem czekać prawie 10 min na doradcę. Na spotkaniu powiedziałem jakie produkty mnie interesują, a jakie nie. Po czym doradca stwierdził, że w sumie to nie wiele mi może zaproponować (produkty jakie mnie interesowały znałem z oferty banku na stronie www). Ponadto doradca zachowywał się nie profesjonalnie jak na bankowca, w fotelu siedział jakby był na pikniku, do tego ciągle się bujał, dobrze że chociaż ubiór miał poważny. Bo po jego wieku i zachowaniu to raczej nie można by sądzić, że pracuję w banku. Rozmowa nie bardzo się "kleiła", ale pracownik nie próbował też w żaden sposób jej jakoś nawiązać. To była strata czasu, jeszcze w żadnym banku się tak nie czułem niekomfortowo. Sam oddział w środku jest estetycznie urządzony i jest tam utrzymany ład i porządek. Niestety jednak ogólne moje odczucia z tym oddziałem są bardzo negatywne.