Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Idea Bank
Treść opinii: Dostałem telefon od konsultanta telefonicznego z propozycją umówienia się na wizytę z doradcą klienta w oddziale banku. Konsultant zapewniał, że dzięki odbyciu tego spotkania bank będzie mógł podnieść oprocentowanie na mojej lokacie. Ja zapytałem czy to się wiąże z zakupem lub skorzystaniem z jakieś dodatkowej oferty banku. Pani zapewniała, że doradca wszystko mi wyjaśni i wystarczy tylko spotkanie. Na spotkaniu okazało się, że żeby bank podniósł oprocentowanie lokaty to trzeba założyć u nich konto bankowe, skorzystać z oferty kart kredytowych, lub funduszy inwestycyjnych. Ja już w trakcie rozmowy z konsultantką, przekazałem że nie interesują mnie takie produkty, i jeśli spotkanie ma polecą na przedstawieniowy tego typu produktów to nie jestem zainteresowany, ale konsultantka telefoniczna oczywiście zapewniała, że wystarczy tylko spotkanie. Poszedłem na spotkanie i oczywiście to była tylko strata mojego czasu. Także, radze uważać, bo telekonultanci kłamią w żywe oczy. Nie raz do mnie dzwonią, ale jeśli zapytam co oferują a dany produkt mnie nie interesuję to się rozłączam, ale w tym opisanym szczyt bezczelności tak okłamywać swojego klienta.