Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy realizacji zamówienia nagrody gwarantowanej z punkty zebrane w konkursie z nagrodami gwarantowanymi. O ile kubek nie przypadł mi do gustu to trudno mieć żale do jakościobsługi bo ten sam opis i to samo zdjęcie kubka było tez na innej stronie internetowej, którą się sugerowałam. Czas realizacja zamówienia według mnie w normie bo kubek zamówiłam w dniu 21.11.2011 o 3:11 a otrzymałam go w dniu 8.12.2011 czyli 17 dni na deklarowane 21- dla mnie żaden problem. Tylko +4 ponieważ dopiero po 4 dniach od zamówienia otrzymałam e-maila z informacją, że model kubka jaki zamówiłam- który był w katalogu nagród jest niedostępny. Został mi zaproponowany model całkiem inny niż poprzedni pomimo, ze tej samej firmy Kubek miał być prezentem więc już zdecydowałam się ostatecznie na ten inny model. minus z pewnością za to, ze dopiero po 4 dniach od zamówienia zorientowano się w brakach tych kubków i dopiero po korekcie mojego zamówienia została wprowadzona zmiana w katalogu nagród.