Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Starbucks
Treść opinii: 1) wiedza i kompetencje personelu - nie jest najgorzej, personel potrafi zarekomendowac poszczególne dania, zna się na rodzajach kawy, potrafi też ciekawie o nich opowiedzieć. Niestety trudno o poradęw kwestii czegoś dietetycznego :/ 2) Zachowanie i wygląd personelu - bardzo miłe panie, z uśmiechem obslugujące klientów, sympatyczne, nie narzucające się, kiedy długo nie składa isę kolejnego zamówienia. Nie przeszkadzają w rozmowie, są bardzo taktowne. 3) Oferta, cena - oferta dość wąska, jak to w kawiarniach... Brakuje czegoś do przekąszenia i nieco szerszej oferty napojów poza kawą i herbata. Ceny przeciętne. 4) Organizacja i czas obsługi - bardzo długo czekać trzeba, aż obsluga podejdzie do stolika. Równie długi czas oczekiwania na zamowienie. 5) Wygląd miejsca obsługi - lokal cieply i przytulny, ale widać, że to popularna sieciówka, dzie najwazniejsze są zyski i przestrzeganie standardów, a nie dobro klienta.