Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Levi's
Treść opinii: 1) wiedza i kompetencje personelu - obluga dysponuje szeroka wiedza na temat oferowanego asortymentu, zna sie dobrze na fasonch jeansow, potrafi dobrac do spodni pasujaca koszule i dodatki, daje rowniez rady w kwestii konserwacji ubrania. 2) Zachowanie i wygląd personelu - z poczatku panie na mnie patrzyly malo przychylnie, nie od razu zagadnely, czym konkretnie jestem zainteresowana, nie byly tez w ogole usmiechniete, ale grzeczne i kulturalne, wiec w sumie jest ok. 3) Oferta, cena - ceny wysokie, duzo bardziej oplaca sie jeansy kupowac w sklepach sieciowych, zwlaszcza jesli sie ich uzywa tak jak ja, czyli okazjonalnie. Troch brakuje mi mniej tradycyjnych kolorow, noi pula dodatkow jest bardzo ograniczona. 4) Organizacja i czas obsługi - w miare sprawnie, aczkolwiek w kolejce do kasy czekalam 2-3 minuty. 5) Wygląd miejsca obsługi - denerwuje mnie glosna muzyka w tego typu sklepach, poza tym postindustrialny wystroj moze i ma byc klimatycny, ale stwarza mroczne i przygnebiajace wrazenie, nadto zas nie pozwala dobrze wyeksponowac ubran.