Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: 1) wiedza i kompetencje personelu - pracownicy raczej znaja sie na bankowosci, potrafia zaproonowac jakies rozwiazania inwestycyjne, niemniej jednak na koncu okazuje sie, ze ich bank akurat nie posiada ich w swej ofercie. Udalo mi sie jedynie zalozyc konto BGZOptima. 2) Zachowanie i wygląd personelu - personel niezbyt przyjemny, z pocatku dziwnie sie klientowi przyglada, zamiast wypytywac, by jak najlepiej dopasowac oferte do potrzeb delikwenta, to czeka, az ja zapytam... 3) Oferta, cena - niestety bank ten ma kiepska oferte w porownaniu z konkurencja, przynajmniej jesli chodzi o rozwiazania oszczednosciowe i inwestycyjne, a takie mnie przede wszystkim interesowaly. 4) Organizacja i czas obsługi- jesli chodzi o zalozenie konta poszo wszystko sprawnie, tylko troche czekalam, az ktos mna sie zainteresuje w oddziale. 5) Wygląd miejsca obsługi - lokal niewielki, skromnie urzadzony jak na bank, ale utrzymany w uspokajajacej zieleni. Schludnie i czysto, wygodne fotele jsna, przejrzysta witryna.