Opinia użytkownika: Marta_702
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Udałam się do salonu T-mobile w celu wyjaśnienia niezgodności oferty, którą otrzymałam w sms-ie. Chodzi o ofertę ,,numerki za grosze". Zamówiłam sobie rozmowy z jednym numerem na miesiąc za 4,03 zł i miały być naliczane 3 grosze za minutę rozmowy. Pobierano ode mnie 9 groszy za minutę. Przedstawiłam problem konsultantowi. Poprosił o podanie mojego numeru telefonu. Sprawdził w komputerze o co chodzi i powiedział, że istotnie jest tak jak mówię, a to dlatego, że korzystam z innej taryfy, na której liczone jest 9 gr a 3 gr to tylko w godzinach 22:00-8:00. Jednak nie było o tym mowy w wiadomości, którą otrzymałam. Uważam, że sms-y z ofertami powinny być wysyłane przez sieć adekwatnie do taryfy, którą posiada klient. Czuję się oszukana i nie podobają mi się takie praktyki. Jest to celowe działanie. Jeśli chodzi o wiedzę konsultanta i jego zachowanie oceniam na bardzo dobre. Także wygląd salonu nie budzi zastrzeżeń.