Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy zakupu biletu na pociąg TLK w kasie biletowej w holu głównym dworca PKP Kraków Główny. Jechałam pociągiem o 7:35 po dziecko do szczecina i planowałam powrót dnia następnego. Dla siebie bilet kupiłam i podeszłam do tablicy z rozkładami przyjazdami pociągów. gdy zobaczyłam po ile są opóźniane pociągi z kierunku Szczecina mając czas cofnęłam się do kas i podeszłam do tej gdzie nie było kolejki aby kupić bilet ze Szczecina do Krakowa na dzień następny. Gdy powiedział wolno i wyraźnie jaki bilet chcę kupić Pani spytała z niedowierzaniem ze Szczecina? Potwierdziłam. Znałam nawet godzinę odjazdu pociągu ze szczecina aby Pani podać Pani jednak wstała i dość długo próbowała znaleźć ten pociąg na rozkładzie jazdy. to był jedyny minus. Dalej wydanie biletu obyło się bez błędu pomimo, że kupowałam bilet do stacji Kraków Płaszów. Pani powiedziała wyraźnie kwotę do zapłaty i be dopominania się o drobne wydała resztę. Bilet był zgodny z moją dyspozycją.