Opinia użytkownika: Benia
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Odwiedziłam stację paliw znajdującą się obok Castoramy. Stacja była czysta. Podjechałam do dystrybutora z gazem. Po chwili przyszła pracownica. Nie przywitała się i była dość nie uprzejma w obyciu. Poprosiłam o zatankowanie do pełna. Gdy pracownica skończyła tankować moją uwagę zwróciła bardzo wysoka cena całkowita (prawie 150 zł), okazało się, że zatankowane mam 51 litrów gazu, podczas gdy moja butla mieści tylko 42 litry! Zdziwiona udałam się do pracownicy i zapytałam jak to możliwe. Pracownica była bardzo nieuprzejma. Powiedziała, że to nie jej sprawa i ona nie wie, że pewnie mam coś niesprawne, dlatego tak dużo gazu się zmieściło. Poszłam do budynku stacji, żeby zapłacić. Na stacji pracownica była trochę milsza, ale nie bardzo. Na moje pytanie, czy ewentualnie istnieje możliwość złożenia reklamacji (przecież nie mogło się zmieścić prawie 10 litrów więcej paliwa niż mam możliwości zbiornika), odpowiedziała, że to nie jej sprawa. Opuściłam stację bardzo zbulwersowana i z uczuciem, że zostałam oszukana. Już nigdy na tę stację nie wrócę.