Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Martes Sport
Treść opinii: w sklepie martess sport w CH m1 w Czeladzi kompletnie brakuje obsługi klienta w szerokim tego słowa znaczeniu. Od braku kompetencji osób zatrudnionych, poprzez brak jakichkolwiek chęci do pracy. Pracownicy zebrani w jednym miejscu łącznie z ochraniarzem opowiadają o swoich prywatnych sprawach. Po zapytaniu o pomoc w rozmiarze buta z niechęcią idą do regału i wskazują miejsce towaru. Po zapytaniu co oznacza rozmiar "4" odpowiedz jest przecież napisane. Ukazując sprzedawcy faktyczny brak opisu odpowiednika rozmiarowego sprzedawca kontaktuje się z drugim sprzedawcą co oznacza faktycznie czwórka i sprawdzanie na innych pudełkach co to za rozmiar. Brak jakiejkolwiek alternatywy pokazania innego modelu dla klienta. Po odejściu do kasy czas oczekiwania się wydłuża, gdyż 3 osoby w tym momencie przebywające za kasą i klipsujące towar nie mogą przyjąć gotówki, gdyż jest do tego specjalnie uprawniony kasjer na, którego trzeba było czekać 5 minut. Temat rozmów zakładających klipsy był żenujący. Pytając znajomych potwierdzili kompletny brak obsługi klienta